Collistar Magic drops Face-Body-legs

Zoals jullie gisteren hebben kunnen lezen zoek ik binnenkort de zon op.

Aangezien ik snel verbrand ben ik mijn huid alvast een beetje aan het wennen aan de “zon”. Ik ga om de paar dagen even een half uurtje onder de zonnebank, mijn ervaring is dat ik dan echt veel minder snel verbrand! Uiteraard smeer ik straks ook met een extra hoge (50!) zonnefactor.

Bijkomend voordeel is dat je al een klein beetje bruin wordt. Om een extra tintje op te bouwen gebruik ik ook graag een zelf bruiner. In de loop der jaren heb ik er verschillende geprobeerd met wisselend succes…

Vorig jaar ontdekte ik de Magic Drops van Collistar. Dit werkt echt heel fijn ik laat jullie zien waarom.

Afbeelding

Kennen jullie het merk Collistar? Het is een Italiaans cosmetica merk wat sinds enkele jaren ook in Nederland verkrijgbaar is. Wat prijsklasse betreft is het vergelijkbaar met bv Clinique en iets voordeliger dan de chanel/Dior producten. De make up is vaak erg glanzend, daar moet je van houden, maar de zonnebrand lijn daar ben ik erg enthousiast over! Afgelopen zomervakantie hebben we de zonnebrand van dit merk gebruikt en ik persoonlijk dus ook deze druppels.

De Magic drops zijn er voor het gezicht, Gocce Magiche Viso een chique glazen flesje van 30 ml met een druppelaar

Afbeelding

en voor het lichaam, Gocce Magiche Corpo-Gambe in een plastic fles van 125 ml met een pompflacon.

Afbeelding

Beide flesjes kosten ongeveer 25 euro.

Het product is echt verschillend!

De Magic drops voor het gezicht hebben wat meer pigment (?), het lijkt wat donkerder en is wat stroperiger.

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Eenmaal uitgesmeerd geeft het ook direct een tintje. Je ziet er fris en gezond uit. Het product trekt redelijk snel in de huid maar je hebt genoeg tijd om je handen te wassen na gebruik. Dit is nl erg belangrijk! Want anders kleurt de binnenkant van je handen gewoon mee en (ik spreek uit ervaring) dit staat niet charmant haha.

De Magic drops voor het lichaam hebben een wat grijziger tint, het product is ook iets wateriger en heeft minder kleur van zichzelf.

Afbeelding

Afbeelding

Het product is dus echt verschillend! De werking is echter precies hetzelfde in een paar uurtjes kleurt er een (subtiel) tintje op de huid. Ik gebruik het gewoon enkele dagen achter elkaar totdat ik vind dat ik bruin genoeg ben, om de kleur dan bij te houden kan je om de drie a vier dagen nog eens smeren.

Ik gebruik het product op twee manieren;

eerste manier:

Je smeert de magic drops goed uit over de plaatsten waar je het hebben wilt en laat goed intrekken. Handen wassen en daarna insmeren met hetzij de gezichtsverzorging hetzij body lotion.

tweede manier:

Je mengt de magic drops direct met de gezichtscreme/bodylotion. Dit werkt ook heel prettig en is vooral fijn voor het bijhouden van de kleur na een paar dagen.

Afbeelding

Ik vind het super fijne producten omdat de kleur die het geeft heel erg natuurlijk bruin is. Gewoon net als wanneer ik echt in de zon heb gezeten. Het is ook erg zuinig in gebruik aan een paar druppels heb je al genoeg. Het smeert heel fijn uit, trekt goed in en is heel handig te combineren met je eigen huid verzorging. Wat een uitvinding zeg! Wanneer mijn flesje leeg is komt er gelijk weer een nieuwe maar ik denk dat ik er wel nog zeker een seizoen mee vooruit kan.

Groetjes Didi

Plaats een reactie