Guerlain Terracotta 4 seasons Nude met swatches

Onze MOOI parfumerie wordt ICI Paris XL en dat gaat gepaard met… jawel uitverkoop!

Ik heb wat leuke spulletjes gescoord waaronder dit prachtige poeder de Guerlain Terracotta 4 seasons in de kleur Nude 00. De Terracotta 4 seasons Brunette is al meerdere malen in mijn blog voorbij gekomen, ik gebruik die vaak als bronzer hij is super! De kleur Nude heb ik gekozen om als normaal poeder, zeg maar als compact poeder te gebruiken.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Eerst de verpakking, Guerlain blinkt toch wel uit in luxe verpakkingen ook vergeleken met de andere high end merken. Een dustbag hoort er bij Chanel en Dior ook bij maar het doosje waar dit poeder inzit is zo ongelofelijk luxe! Het is zwaar en metaal achtig, zeker niet gewoon plastic. Het sluit met een magneet sluiting, je hebt echt wat in handen zeg maar!

Op de buitenkant zit het Guerlain logo als een soort hologram in het bolle deksel verwerkt zo ongelofelijk mooi ik ben verliefd…

AfbeeldingAfbeelding

Zoals je ziet is Nude 00 een vrij lichte kleur. 4 seasons betekent een poeder wat je het hele jaar door kan gebruiken. Je kan de kleurtjes afzonderlijk gebruiken of met een poederkwast all over! Bij mijn brunette doosje doe ik eigenlijk altijd dit laatste… Wat wel handig is is dat je de donkerdere of lichtere kleur als resp blush of highlighter kunt gebruiken. Ook in dit doosje zie je de prachtige glow al van het poeder.

Afbeelding

Ik heb ze alleen door elkaar geswatcht want de 4 kleurtjes apart zijn gewoon allemaal vrij licht. Met mijn NW 25 huid komt het rose erin goed uit en matcht het erg goed als basis. De dekking is vrij transparant maar net genoeg om kleine oneffenheidjes te verbergen. En dit poeder geeft net als de Brunette een prachtige Glow, hij smelt als het ware in de huid.

Afbeelding

Hier kan je het mooi zien! Ik denk dat ik weer een toppertje gescoord heb en ga hem eens lekker verder uittesten.

Zijn jullie ook zo gek op de producten van Guerlain?

Plaats een reactie