NYX Round Lipstick deel 2 Scylla, Frappucino, Pumpkin Pie, Darling en Iris

NYX

Deel twee van de NYX Round Lipsticks.

Deze keer de kleurtjes;

SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC

531 Scylla – een oranje bruin, mooi dekkend iets bruiner dan Apollo

SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC

632 Frappucino – super mooie nude rose/bruin met een erg mooie creamy finish (toppertje!)

SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC

630 Pumpkin Pie – iets lichter en iets meer oranje/rose dan frappucino ook een super nude kleur

SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC

614 Darling – heeft weer een meer frost finish is een zacht oud rose kleurtje

SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC

501 Iris – heeft ook een frost finish en door het erg lichte rose is hij voor mij te bleek. erg mooi bij de zeer lichte huid

Bij deze 5 is Iris de enige die iets in de lijntjes gaat zitten.

Wat samenstelling betreft zijn alle NYX lippenstiften hetzelfde, romig zacht ze brengen erg makkelijk aan en het pigment is meer dan OK. Voor mij persoonlijk hebben deze lippenstiften een groot voordeel op de andere budget lippenstift merken – ik krijg er geen uitslag en jeuk van. Bij bijna alle goedkope lippenstiften (EN heel vreemd alle Chanel lippenstiften!) krijg ik na een dag jeuk aan mijn lippen, gebruik ik het dan nog een tweede dag dan komen er super jeukende soort blaasjes op… echt heel vervelend. Het ene merk heeft het meer dan het andere… maar bij NYX heb ik het helemaal niet! Top dus.

SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC

Zitten er kleurtjes bij die jij mooi vindt?

groetjes

cooltext1178976751

Plaats een reactie