NYX Round Lipstick deel 1 Apollo, Heredes, Watermelon, Indian Pink en Strawberry Milk

Afbeelding

De NYX lippenstift in de ronde huls, er zijn er ontelbaar! Alweer een paar jaar geleden bestelde ik ze in Amerika. Ze waren daar erg gunstig geprijsd ik dacht zo’n 2,50 euro. Ik denk dat ik er daarom zoveel heb (kuchkuch) want ik telde er 15…

Vandaar dat ik er maar 3 blogjes over heb gemaakt om het overzichtelijk te houden….

NYX is online verkrijgbaar bij Douglas, en ook in enkele filialen. Ze hebben een uitgebreide make-up lijn met oa erg fijne (en populaire) oogschaduw palletjes, glossjes en verschillende lippenstiften waaronder deze Round Lipstick, de Lip Smacking Fun Colors.

De Lippenstift bestaat uit een chique zwarte huls met speelse witte letters, en aan de draaidop kan je de kleur zien die erin zit (ongelofelijk voor die prijs!). Ik moet wel eerlijk zeggen dat de kleur op de dop niet helemaal overeen komt met de stift maar om en nabij kan je zien welke het is…. toch wel handig zeg maar.

Kijk maar eens naar de volgende kleurtjes:

Afbeelding

548 Apollo – donker oranje / bruin met iets meer glans/shine maar niet echt een frost finish

Afbeelding

538 Heredes – creamy nude/ peach/ bruin is een van de toppertjes voor mij!

Afbeelding

616 Watermelon – frost peach, door de frost toont hij erg licht

Afbeelding

550 Indian Pink – creamy peach met een mooie glans.

Afbeelding

595 Strawberry Milk – zacht creamy rose met een wat droge structuur, gaat ook iets in de lijntjes zitten. Met een Gloss eroverheen is hij veel mooier (wanneer de kleur je staat! …mij dus niet)

De lippenstiften voelen allemaal lekker zacht aan wanneer je hem aanbrengt. De houdbaarheid is gemiddeld ik vind dat ze allemaal na een uurtje of twee een beetje indrogen (lees in de lijntjes gaan zitten). Af en toe bijwerken is dus een must maar wat wil je voor deze prijs!

SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC

Watermelon Indian Pink

SAMSUNG CSC

Strawberry Milk

De NYX Round Lipstick is verkrijgbaar bij Douglas voor 5,03 euro.

 

Deel twee volgt deze week met de volgende 5….

 

Tot de volgende blog

cooltext1178976751

2 reacties

  1. Indian pink heb ik ook en vind ik een mooie kleur voor het voorjaar. Strawberry milk heb ik ook gehad maar stond me totaal niet jammer genoeg. Ben over het algemeen groot fan van de round lipsticks! Je blog ziet er goed uit trouwens šŸ™‚

Plaats een reactie